15/4- Grattis morfar.. Love you!


Grattis min älskade och saknade morfar.
Du fyller idag 90år och jag hoppas att du firar det för fullt.
Kanske sitter du me travet i dina händer och njuter
av himlens alla frukter. Vill ha dig här hos mig!!!

Jag har det bara bra. Livet leker som man säger.
Lite jobbigt me skolan men som du alltid sagt.
-Äh, de ordnar sig. Och jag litar på dig nu.
Jag har bara ett år kvar nu, går i mammas spår =)
Jag tränar på Friskis, umgås me massa vänner och är
lycklig. Ska jobba i sommar som alltid, kanske nån mini tur.

- Jag saknar dock fortf en bil.. Ett jobbigt skämt som jag säger
som bearbetning av sorgen. de va ju du som började morfar och avslutade.

Jag hoppas att du har det bra.
Jag saknar dig väldigt mycke.
Imon kommer jag o säger hej,
lappen som jag lämnar kan du
läsa när du har tid =)

Saknar ordet Beddy, bara du som kunde säga de. Tack!
Fan att bara själen finns. Förlåt men
saknade gör ont.

Jag älskar dig och du har verkligen gjort mig lycklig
och glad ända från när jag va liten.

Kramar ditt minsta barnbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0