50 frågor

50 FRÅGOR - JAG  VÅGADE.. VÅGAR , DU ?

1. vilken ögonfärg har du: Bruna
2. hur lång är du:  152 cm
3. vilken hårfärg har du: Svart
4. långt eller kort hår: Mellan
5. piercingar i anisktet: Nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Gillar min ögonfärg 
7. hur lång skulle du vilja vara:
160 =)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Den jag har
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Nej 

Senaste du

11.  åt mat: Fiskgratäng hos päronen
12.  drack: Ett glas vatten
13. du fick sms av och vad de stod: Anders: Hej. Sugen på att åka till Gefle på söndag. Kostar 400kr pengar. Kram
14. du skrev sms till och vad du skrev: Mamma: Din dotter är hungrig =)
15. sa: ------
16. kramade: mamma
17. kysste: Viktor
19. du spydde:  Kommer jag inte ihåg, det va längesen
20. du skrattade rikitgt mycket: Påskafton vid middagen


Kärlek

21. är du singel:
Nej
22. ditt förra förhållande : Ett avslutat kapitel
23. ditt längsta förhållande:  4år
24. med vilken då: Kapitlet är stängt
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då:  Metin
26. är du oskuld: Nej
27. gillar du någon just nu: Många 
28. hur många seriösa förhållanden har du haft:
 2 
29. vill du vara singel:
  Nej
30. vill du gifta dig: Ja om det känns rätt eller är nödvändigt
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: Victor Sjöberg
 

vänskap

32. de som vet mest om dig: Linda
33. den vän som du har kännt längst: André och Anders
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: har flera väldigt bra vänner :)
35. någon du saknar att umgås med: André och Markus
36. en av dina bästa killkompisar:  Anders
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Evelina och Anna båda i Sthlm
38. den du har mest minnen med: André och Markus + Getteröns folk =)
39. bra vänner du inte träffar ofta: Emma och Anders
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Nej, vaf e man det??


övrigt

41. musiksmak:
Lyssnar på det mesta
42. sport: fotboll
43. galen eller lugn: Båda vid olika tillfällen
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: 
Haha ja faktiskt
45. dricker du alkohol: Det händer
46. har du hört att du borde bli modell: Haha näe!!
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Trosor
50. vad tänker du på just nu: Att jag verkligen vill gå på Elfsborg- Malmö med Nystan


Kommentarer
Postat av: Vanheden

Jag anser ju då att du ska komma på matchen mot Malmö nästa vecka eller... Ja, kom nu, om jag så ska sponsra er

2009-04-16 @ 07:39:57
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0