Även som 23årig lillasyster behöver man storebrors trygghet



Syskonkärlek är en kärlek som för mig varar för alltid.
Man bråkar, man retas och man e ovänner.
Men glädjen finns alltid där och den enorma syskonkärleken
gömmer sig bakom allt tjaffs.

Oavsett hur gammal jag blir så kommer jag alltid behöva min storebror.
Ibland är jag glad att jag inte enbart har småsyskon.

Den tillit jag har till brorsan, den trygghet jag känner och som jag
ser upp till han har jag svårt att jag skulle kunna ge någon.
Jag är överlycklig som har ett Bajen fan till storebror =)
Du betyder väldigt mycket för mig och du ställer alltid upp.

Tack för att du finns Martin. Love!
Kram systeryster

Kommentarer
Postat av: Pinkflower

GUd vilket härligt kort ¨på er!!

2009-04-18 @ 09:55:08
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0