Bara fotboll........NOT

På onsdag så tar Borås Arena emot Malmö FF.
Jag ska dit med en jätte härlig vän som hm håller på MFF.
Men vänskap är starkare än fotboll =)
Efter matchen så kommer jag antingen vara skit glad, glad eller hmm
lessen.

Nystan min vän sa idag - De e bara fotboll.
Och de e sant men de ligger varmt om hjärtat.
Jag missade Gefle borta och de e surt.
Kommer även inte kunna åka på AIK- IFE i år heller =(
Lika glad som jag e när dom vinner lika lessen o arg kan jag bli.
Jag hoppas nu att dom spelar de bästa dom kan och gör sitt bästa.
Sen får vinden bestämma resultatet.
Men Nystan du e de bästa MFF fan som finns ändå,
nästa år e du kanske gul-svart =) hihi

Kommentarer
Postat av: Vanheden

En sak ska du veta, det är inte bara fotboll.

Hoppas att det inte gör något om jag lägger in en bild på dig på min blogg

2009-04-21 @ 07:54:37
URL: http://mia11.bloggagratis.se
Postat av: Pinkflower

Hahha jag tror jag måste ge mig här.. Ni båda här verkar vara riktigt fotbollsfan! hahah tror det är bäst för mig om elfsborg vinner i morgon! :)

2009-04-21 @ 22:59:31
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0