Då var det dags igen

Jag har blivit utmanad...Av Nystan


Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade.
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.


* Vilken mat äter du ofta?

- Mycket me kyckling, dock en paus nu pga, glasbitar


* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

- Släktkalas sitter jag, me vänner hjälper jag mer till. Beror på avrt man är.


* Var sitter du helst när du bloggar?

- Alltid i sängen


* Köper du ofta Triss-lotter?

- Allt för sällan

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

- Alla campingplatser med tält/husvagn

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?

- Kanal 5 o 4an


Jag skickar denna utmaning vidare till: ALLA som vill göra den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0