Helgen

Fredag
- Tentamen
-Träning med Nystan och Majis
-Mamma- dotter kväll

Lördag
- Träning på Friskis me Nystan
CT- 7km sen härligt eftersnack 1 timma =)
-Hem o fixa innan Vicke kom
- 60års fest till min "moster" Lena
Boultunering- riktig roligt asså.
Jag lirade i samma lag som min 84åriga mormor hihi.
Losade dock mot min kusin som va riktigt rolig =)
Lång middag me mycke nack och tal av alla typ
-Singstar kväll hos brorsan, jag vicke, Tatti och Dessie =)
- Stensomnade hemma efter en kanon dag

Söndag
-Sovmorron till 12 typ.
-Jag pluggade och Vicke kollade på hockey och sen Formel 1
- Mer plugg och mer tv tittande
-Vi kollade påFilip och Fredriks nya program
(ni som middade de se till o kolla, grymt kul)
-Sängdax
- Ringde upp Nystan som cyklade hem själv i mörkret från Lotta
(glad att hon ville snacka med mig, känns tryggare o ha nån i örat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0