Kom igen Elfsborg, Kom igen Elfsborg, Kom igen Elfsborg



Igår tog Elfsborg och Borås Arena emot Hammarby från underbara Söder i Sthlm.
Jag hade innan matchen tippat 2-1 till Elfsborg. Jag tycker inte att jag hade helt fel heller.
Elfsborg hade flera väldigt bra chanser och de kunde mycke väl blitt 2-1 om inte mer asså.
Matchen slutar dock 1-1.

Svensson fick ett bra läge i första halvlek men träffade inte bollen så kalas asså.
Kean kunde nickat bollen på mål i andra halvlek men ist så skickade han bollen som en sattelit.
Mannen som bär nummer 24 på ryggen. Ja en straff satte han men den andra.
Jag vet inte va jag ska säga om den andra asså. Eller jo - De kan bara bli bättre =)

Nu blickar vi framåt. Elfsborg, Borås Arena, Borås, Guliganerna alla som älskar gul-svart!!
Allsvenskan ska bli våran i år. 2009 here we come =)

Kommentarer
Postat av: Vanheden

Synd att du inte kan åka med till Peking på fredag nu som kommer, men tänkte kolla med dig, vill du hänga med till Råsunda 21 maj?

2009-04-05 @ 20:54:25
URL: http://mia11.bloggagratis.se
Postat av: Anders

mm Synd att du inte kan åka med till Örebo karin. Vad kan vara bättre än att åka buss med mig fram och tillbaka till just örebro =)



Kram!

2009-04-07 @ 22:07:38
Postat av: adam

en notis bara: keene stavas det, inte kean.många som gör det felet å jag e trött på det:P. anars e det lught hihi. puss

2009-04-20 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0