Min första lögn-kommentar i ens blogg!

Precis nyss så skrev jag en kommentar i Nystans blogg.
Den handlade om Elfsborg- Mamö.
Jag höll med om att må bäste lag vinna..
Helt sjukt att jag ens skrev så asså. Jag vill bara se ELFSBORG vinna
oavsett vad asså. Skiter i spelet imon asså.

Annars när det gäller fotboll så har jag väldigt lätt för att se mitt favvo
lag förlora om dom spelar uselt. Detta för att fotboll ska vara så bra so möjligt.
Och man ska förtjäna att vinna även i den sporten.

Men IMON finns inte dessa tankar asså. Krossa MFF oavsett vad..
MIA imon då ska vi sjunga i klacken, kanske Nystan hänger på till slut =)

Kommentarer
Postat av: Vanheden

Kan ju inte göra så, man säge ju att det lag man hejar på vinner, hur skulle annars världen se ut

2009-04-22 @ 06:20:29
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0