Spårlöst

Idag har jag kollat på Spårlöst vilket är ett bra program tycker.
Det är en jätte bra möjlighet för människor att hitta sina biologiska band.
Varför kan inte jag få den chansen?

Känns som jag försökt med allt men vet inte va jag ska göra längre.
Har ringt till BFA (Barnen framför allt) som är adoptiv föreningen mina föräldrar
adopterade mig genom. Har sökt till Spårlöst, o tänker inte ge upp att komma med.
BFA har ingen kontakt längre med de barnhemmet jag kommer ifrån och inte heller
några kontakt uppgifter. Jag är besviken på dem helt ärligt.
Dom har gett mig de bästa jag kunde få, mitt liv med min familj.
Men samtidigt tagit ifrån mig mia rötter som jag nu inte kan finna.

Jag vill verkligen detta och hoppas på hjälp o stöd. Vet bara inte vart hjälpen
finns eller vikket stöd man har eller kan ha ens.

Jag hoppas att jag en dag får vara den lyckliga tjejen som står framför sin biologiska familj.
Bara det är någon av dom. Om dom ens vill träffa mig, eller ens fr veta att jag finns.
De värsta är beskedet att hon har ett nytt liv då jag inte får finnas med i bilden eller
att hon går bort. De skrämmer mig så himla mycke.
Glad för de livet jag har,absolut men alla har vi nått som betyder mycke.
Och detta ä en av de största sakerna för mig.

Jag älskar mina föräldrar och min storebror mer än nått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0