Trist med navet??

I tisdags hade vi en redovisning i skolan och sen mentorsträff.
Jag längtade verkligen till denna träffen då vi skulle med en
annan grupp till Navet, här i Borås.

Mina förväntningar var enorma och glädjen var riktigt stor.
Men hur blev det sen? As trist. Jag kände ingen glädje alls.
Jo att träffa dom i klassen man knappt ser annars.

Men att vi va på Navet var tråkigt.  Det kändes så långsamt och segt.
Vi fick gå och kolla i de olika rummen men de gjorde inget.
Jag kanske inte försökte ha roligt? Jo de gjorde jag.
Men de blev inte som jag tänkt. Ville bara där ifrån.
VARFÖR??

Kommentarer
Postat av: Vanheden

inte lätt att heta karin verkar det som

2009-04-23 @ 18:55:08
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0