Vänner

En som ställer upp
En som tar tid att lyssna
En som orkar att lyssna
En som visar omtanke
En man vill prata med
En man förlitar sig på
En man saknar i dess frånvaro
En man gärna vill umgås med
En man tycker om
En man bryr sig om
En som betyder mycke
En man alltid vill ha som vän

Jag tycker ni är helt underbara.
Har sagt det tusen gånger.
Men jag kan alltid prata med er och
det får mig att må bra.

Jag bryr mig om er väldigt mycke
och ni är guld värda.

Kramar till mina 2 som altid ställer upp!!
Och till alla mina andra vänner



Kommentarer
Postat av: Vanehden

Hej, gjorde inget att du inte stannade, väntade på min pappa för att gå in på banken. Ska inte me till Gävle i helgen, men vi ses mot Malmö...

2009-04-17 @ 08:20:27
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0