Vikket underbart nummer!!



Jag har idag tillsammans med min vän Johanna hoppat bungyjump
vid Bäckäng i Borås. Shit asså vikken upplevelse. Det är de värsta jag gjort
samtidigt som det är ett av de bästa jag varit med om.
Siffran på skylten är de antal meter som jag kastade mig ut över en grusplan.
Att stå i en korg 55meter upp var helt otroligt läskigt.

De enda jag såg när jag kollade ner va Linda. Det va bra att ha nån att fokusera
blicken på. Men den blicken varade i hmm en sekund. hihi..
Jag hade även min bror där nere och hans tjej Denise =) Takk för ert stöd och ork
att vänta se mig göra nått galet skoj.

När jag kom upp så kollade jag på mannen som man åker upp med.
När jag sedan råkar se Borås Arena i ögonvrån så tänkte jag - Fy fan va högt 55m är asså.
Jag ser sedan Carolikyrkan och Gustav Adolf. Borås är liksom inte så stort men
grymt vikken utsikt asså.

DEtta är de bästa jag gjort asså. Jag skrek en gång när jag hoppade handlöst.
Men de va riktigt häftigt asså. De går inte att beskriva vikken känsla asså.
Nu ska jag hoppa från 10an i badhuset för de har jag aldrig vågat haha.
Efter 55m så ska jag nog besegra 10an i Jönköping =)
Tack alla som vart delaktiga. Jag är superglad att jag gjorde detta och jag är så
förbannat glad och stolt över mig själv.

Puss o kram alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är grymma:)

2009-04-28 @ 00:39:52
Postat av: Vanheden

Har du dödslängat eller?

2009-04-29 @ 08:18:44
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0