Vill ha mina vänner nära!

De bästa med att ha varit på flera ställen under sin barndom är att man skaffar
sig nya vänner. När man va liten så skickade vi en massa brev, vi va brevvänner
som de så fint heter. Nu har väl mejlen och sms tatt över. På gott och ont.
Jag älskar handskrivna brev. Det känns verkligen personligt och gör mig glad.
Nu är det MSN som gäller vikket me e ok. Jag önskar ändå att mina vänner
bodde närmre mig elelr att vi kunde ses oftare. Saknar er alla.

Den enda jag skriver med är Anders. Nu var det visserligen allt för längesen
jag la ett brev på lådan. Får bli ändring på de. Du betyder väldigt mycke för mig.
Trots att vi nu bor i samma stad så ses vi knappt. Man har liksom inte den tiden
och de gör ont inuti en.  Du betyder guld för mig Anders!!

Jag har även min bästa vän i Sthlm vilket gör enormt ont av saknad. Ibland kan det
vara skönt att inte ha Lina i samma stad. Vi har hängt ihop sen vi va 8 år nu och
de komemr vi alltid att göra. När vi väl ses så ses vi bara för att umgås vi två.
Och den tiden betyder enormt mycke för mig. Men nu i vuxen ålder så önskar
jag verkligen att vi hade bott närmre. Jag saknar att kunan slå dig en pling
och be dig komma över. Kunna fika en em eller bara träffas på stan o säga hej.
Jag älskar dig Lina.

Jag har även min "syster" Anna i Sthlm fd, Tierp och Uppsala.
Vi försöker hålla kontakten men det är lättare sagt än gjort.
Vi har båda fullt upp men när vi väl ringer varann så kan vi prata i flera timmar.
Jag har alltid velat bo nära dig. Kan inte fatta att vi träffades av en ren slump
på en camping för 16år sen. Att det sen visade sig att vi bott på samma barnhem
i Bombay, Indien. Och att vi flög på samma plan till Sverige den 13okt 1986.
Jag gick dock av på Landvetter och du flög vidare till Arlanda. Där skildes vi åt
men fann varann igen. Jag glömmer aldrig den semestern med dig.  Jag saknar dig!!

Emma ska jag träffa imon vilket jag verkligen längtar till. Du bor i Kinna vikket är
nära liksom. Men som alltid så har man svårt att hitta lyckor då man kan ses.
Jag pluggar och du jobbar, vi går gärna om varann. Jag saknar verkligen dig och
 du ställer alltid upp. Du känner mig innan och utantill vikket jag e glad för.

André som nu befinner sig i Kina är annars bosatt nere i Lund. Han lämnade mig
när vi slutade 5.an. Då han flyttade till Varberg. Jag delar alla mina barndomsminnen
med André vikket jag är så glad för. Jag minns saker vi gjort från de att vi var riktigt små.
Vi har nu vart vänner i över 22år =) Du betyder verkligen mycke för mig och du är som
en bror för mig. Jag kan alltid ringa dig när jag har "killproblem" och de gör mig trygg.
Du vet va jag behöver höra när jag ringer till dig. Är det nån jag ringer till och gråter i telefonen
är det till dig André. Du gör mig glad och jag tycker om dig så enormt. Saknar dig min bästa vän.

Till er som jag träffar oftare. Ni är guld värda och ni betyder väldigt mycke för mig.
Ni lyser upp mina dagar. Tack mina underbara vänner. Älskar er alla.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Vanheden

Fler bilder på min lilla älskling kommer inom kort... även bilder på mina spann kommer att dyka upp, men kan inte ta allt samtidigt

2009-04-24 @ 08:35:55
URL: http://mia11.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Love u!

2009-04-24 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0