En tuff dag

Idag slutade jag 8 på morronen.
Efter endast 2 timmars sömn så önskde jag att jag hade kunnat åka hem o sova några timmar.
Men redan kl 9 så skulle jag ha visning på en lägenhet. Detta höll sen på såhär hela dagen.
Det var nån som skulle kolla typ varje timma o jag kunde aldrig vila.
Sen under mina 2 timmat ledighet under dagen så rensade jag och mamma min källare vikket behövdes
och hon fixade mitt skafferi i köket =)

Nu ligger jag i sängen och ska vila mig i 3 timmar innan jag ska till lägenheten igen och visa för en.
Jag är så trött men gör allt för och få den uthyrd. Visserligen hänger de inte på mig utan på hyresvärden som är Akulius.
Men det jag kan göra är att visa den för alla som vill och berätta för Akelius att jag vill få den uthyrd så fort som möjligt
eftersom att den står tom då jag bor kvar i min lilla lägenhet.

Jag hoppas att Akelius förstår min situation och verkligen stöttar och hjälper mig nu.
Det var verkligen några som är intresserade av lägenheten och ville ha den direkt.
Nu håller jag tummarna att Akelius kollar upp dom direkt och sen ger mig ett svar.
Ska ringa dom på fre o kolla läget. Tänker ligga på asså.
Inte kul o betala 1,5 lägenhet är man bara bor i den ena.

Imon blir det jobb hela dan sen fortsätter visning av lägenheten även torsdagen ser likadan ut.
Vill verkligen bli av med den i augusti!!

Tack Dessie för all hjälp =)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Vanheden

Ditt liv e verkligen inte lätt och jag tycker det är jobbigt att ha semester... Vad ska jag ta mig till?

2009-08-05 @ 11:28:54
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0