Hmm - fy fy gumman

Jag har verkligen tatt åt mig när en nära vän te mig
sa att jag måste snacka i headset när jag kör bil.
Och sen dess så har jag gjort det.

När hon är hos sina föräldrar och lånar deras bil
så brukar jag fråga om hon har headset.
Jag fick som svar - Jag har ALLTID headset annars pratar jag inte i mobilen.
Va bra tänkte jag.

Men idag den 6 aug så hmm - fy fy gumman!
Hon ringde mig idag och vi hade snackat ett bra tag.
Då säger hon att hon måste lägga ner mobilen, -man måste de ibland.
Då kom jag på henne. Hade hon haft headset så behöver man inte lägga ner mobilen.


Fy fy gumman. Men glad att du kom fram te jobbet och glad att du ringde =)
Du betyder mycke. Va rädd om dig med eller utan headset hihi

Puss

Kommentarer
Postat av: Inda pinda

Jag kör alltid med headset!!! Men jag glömde det hemma!

2009-08-06 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0