Vilken stad lockar mest när plugget e klart?

Funderar starkt på vart jag ska ta vägen efter skolan sen.
Borås är visserligen en fin o mysig stad men lite för liten just nu.
Känns som man inte ser nytt folk eller att de liksom händer nått.
Men de kanske de gör, men inte där jag går.

Ni som väljer Borås, ni gör inget misstag.
Har ju bott här i 23 underbara år. Men vill se nått nytt me.

Funderar på vart jag skulle vilja flytta.

Göteborg-
+Ny stad, ligger vid havet, fin, nära Borås, möjlighet att lära känna nytt folk, bra läge.

Stockholm
+Ny stad, ligger vid havet, fin och mysig, har mina 2 närmsta vänner där +min jämnåriga kusin, känna nytt folk, någorlunda bra läge.

Oslo
+ Ny gammal stad, vid havet, bra läge, känan nytt folk, härligt språk, fint och mysigt, bra lön.

Malmö

+Ny stad, vid havet, nytt folk, härlig dialekt.

Åhh vad är det som avgör?
Om man söker jobb i varje stad så kanske det får avgöra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0