Vill verkligen träffa familjen

Jag fick nyss mms bilder av pappan i min aupair- familj.
Det va verkligen fina bilder. Han och dom 2 äldsta pojkarna har varit i fjällen i några dagar.
Så glad att dom skickar bilder till mig och att vi har den kontakt vi fortfarande har.

Jag har nu fått förfrågan att hälsa på dom helgen den 29.de.
*Samma helg som några klasskompisar ska ha fest
*Samma helg som min bror fyller år.
*Samma helg som Elfsborg möter IFK Göteborg.
Men jag vet vad jag verkligen vill. Vill verkligen träffa familjen. Men risken är att det inte blir så ändå.
Ska skicka andra förslag till dom isf och verkligen boka en helg.
För dit ska jag iaf.

Dom betyder väldigt mycke för mig och jag saknar barnen oerhört mycke och päronen me.
Jag hoppas verkligen på att jag kan åka dit och hälsa på. De enda som står ivägen är
ekonomin och om vi skulle ha nått litt.sem eller nått den fredan =( Blää för de isf.

Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0