Aldrig mer!!!


ALDRIG MER!

Dessa popcorn blev jag först tipsad om av Vante, Nystan och sedan av hon på VV..
Ja,  tänkte Karin, shit va bra..
Så skit sent nu ikväll så tänkte jag vara slarvig o poppa lite..
Men det kunde inte sluta värre. Efter bara 2 min i mikron så började det ryka från mitt kök.
Det rök ur mikron vikket gjorde mig jätte rädd. Jag tog ur påsen och kastade den i vasken o spolade vatten.
*pust* tänkte jag men de tänkte inte mit t kära brandlarm.

Den tyckte bättre om att TJUTA så de gjorde den medan jag sprang omkring och va livrädd.
Viftade med handduken så den slutade men de va nu rök överallt och är de fortf.
Alla fönster är öppna och nu fryser jag =(

I går så nämnde Nystan att hennes blev brända o att det är skumt med dom.
Men hur kan man misslyckas med popcorn tänkte jag idag.
Men allvarligt. Dom som är ansvariga för AMERICANS BEST..
Ta er i kragen eller kasta skiten innan
fler brandlarm tjuter hos folk.

P.S Glad att det hände me eftersom jag fortf hållt min kost kanon idag =)



Kommentarer
Postat av: Vante

Men vännen, det går att få dem riktiga,man får bara köra dem i 2 min,annars blir de brända direkt! Saknar dig!

2009-02-09 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0