Alltid lika roligt

I går Fredag så satt jag i bibblan med min Trapp och pluggade.
Vi tröttnade innan vi öppnade bäckerna *hihi* Vi har nämnligen tenta i
 Anatomi och fysiologiom en vecka 6mars =(

Det känns inte alls bra. Värsta någonsin asså. Denna veckan som kommer nu
handlar bara om enkäter och om att plugga till tentan. Det kommer vara en tuff väg men ska iaf gå dit.
Kanske inte skriver så mycke men akn ju vara närvarande.

Det roligaste på denna dagen var a jag pluggade ihop med Trapp,
roligaste i världen.  Vi har alltid så fruktansvärt roligt.
De går inte att beskriva. Det räcker att vi ser varann så börjar båda skratta.
Sen är Trapp expert på att säga konstiga saker. hon formulerar asså meningar så roligt.
Då snackar vi om en som pratar innan hon tänker hehe... Love u! =)

På söndag så ses vi igen i skolan och ska plugga.
Hoppas de går bättre då =)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ja ibland blir det lite fel när jag pratar...Jag vill inte ha tenta på fredag usch och fy och blää:( kramis

2009-02-28 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0