Då har det hänt igen!!!



När min vän har det som jobbigast vill jag bara kunna finnas för den personen.
Ibland räcker det med ett hej, en kram, ett sms, ett litet samtal.
Men ibland så känns det inte som om det räcker.
Just nu vill jag bara vara hos dig,hålla om dig som jag gör
när du är ledsen och finns vid min sida.
Att du ligger i mitt knä som du alltid gjort och jag får trösta dig hela natten
och bara finnas till för dig. Det är vad vänner är till för.

Men avståndet mellan oss gör detta väldigt svårt.
Kan skicka hur många tankar och SMS som helst.
Men jag vill ju bara få se dig eller höra din röst nu.

Jag är lessen att jag inte kan finnas vid din sida nu men ajg finns alltid för dig.
Jag älskar dig så oerhört mycke och de vet du innerst inne.
 Puss din Karin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0