Extra sömn sen träning

I går (tisdag) efter skolan var jag väldigt trött. Men jag ville inte banga träningen heller.
Jag gick till Nystan för o hänga lite me henne så vi kunde dra ihop till Friskis.
När jag kom dit så la jag mig i sängen o somnade ganska fort.
Nystan la en filt över lilla Karin *gulligt av henne* och lät mig sova 1hel timma..

Blev väckt av att filten dras bort o solen lyser rätt i ögonen =(
Men de va bra att jag inte sov för länge, precis lagom hehe..
Nystan fick fart i mig genom att kalla mig SEG!! *ler*

När jag vaknat till så går vi för och träna. Det blev löpning på crosstrainer =)
Är så stolt över mig själv som klarade 1mil elelr precis under 1mil..
Glad att du drog me mig till Friskis och tacksam för min eftermiddags sömn.

Denna kvällen var jag helt slut i kroppen. Jag höll ögonen öppna för att kunna

kolla på AA. Redan 22.30 stensomnade jag och sov i hela 9,5 timma =)


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0