Finner inga ord bara tårar

Jag sitter nu och ska skriva om mitt arbete till skolan imon.
Detta för att mitt Word krånglade och sen försvann hela arbetet från datan.
Jag ringde Johanna och grät i telefonen.
Jag är bara så lessen och så himla trött. kommer få sitta uppe hela natten.
Jag har lovat mig själv och Nystan att ta tag i skolan och då måste jag göra vad
som krävs om det så är att sitta uppe te kl.5 =(
Det känns hemskt men har inget val.. Vil inte behöva kompletera heller.

Imon ska vi åka skridskor och sen ska jag till gymmet med Nystan.
Vi hoppade simningen idag men imon måste jag verkligen träna.
Jag vill inte banga ur imon, om jag så ska krypa till Friskis imon så
ska jag dit.. Har lovat att gå dit imon o då e de det som gäller.

Shit somnar redan men de går inte. Måste plugga..
Om jag e lite putt imon så håll er gärna på avstånd och tjata inte helst på mig..
Ska verkligen bita ihop imon för allas skull.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd om oss båda:( jäkla datorer säger jag bara! Du får ringa när som helst vännen kramis

2009-02-17 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0