Fortfarande uppe

Oj nu e klockan 3 och jag ska jobba om 6 timmar.. Shit hur ska detta gå asså?

Imon efter jobbet ska jag hem o käka sen dra te Friskis och träna med min vän Nystan.
Tyvärr så ska inte Sötnosen följa med då hon behövs för andra imon.. Kommer sakna dig vännen.

Mitt schema imon

9-13 jobba på H&M

Hem och käka

14.00-14.45
Träna på crosstainer på Friskis med Nystan

15.00-16.00
Gå på BAS-jympan med Nystan

Äta mellanmål, städa päronens bil, handla åt dem
(då dom kommer hem från Gran Canaria imon kväll)
fixa money, ta ner min spegel som ska få ett nytt hem (hos Nystan)

19.00 21.30 Till Nystan och kolla melodifestivalen =)

21.30 Köra te Landvetter flygplats och hämta päronen =)

22.00 Dom anländer (om flyget är i tid)

Köra hem dem och snacka om resan och allt jag gjort under två veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0