Halt idag + inredning =)

Idag har min grupp varit i Ishallen och shit va kul det va. Vi fick prova olika lekar på isen och hur man kan åka med hjälp av ett rep. Detta var väldigt roligt. Slalom på skridskor gör man kanske inte varje dag men roligt asså. Det är svårare att lära ut än va man tror. Jag har alltid så roligt på idrotten =) Bilder kommer att komam upp sen me som alltid.

Denna eftermiddag drog jag, Nystan och Lotta till IKEA i Jönköping. På väg dit så lämnade vi av Vante i Ulricehamn. Vi skojade om att hon inte kunde följa me för vi skulle shoppa så mycke. Men de bästa av alt är att det blev sanning sen. När vi packade in allt i bilen sen så fick det prevcis plats och Lotta fick sitta med massa saker i baksätet. Denna dagen var erkligen rolig. Vi hittade väldigt mycke och köpte en hel del. Så kul o handla när inte pengar försvinner på kontot =)  Jag är väldigt nöjd med alla mina saker men om jag ska välja några saker så är det gröna
mattan, tavlorna, ljusen + ljusstakarna =)..

Takk tjejer för en fantastisk kul dag i Jönköping!!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Vante

Sikken tur att jag inte åkte med då ;) Viktor tyckte att jag kunde gjort det sa han sen på kvällen, för det va nåt han ville ha där haha

2009-02-04 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0