Ingen vattengympa idag dock mer tid för att plugga... hmm..

Idag skulle jag o Nystan egentligen gått på vattengympa tillsammans.
Men hon messade nyss att hon var för trött för det. Jag förstår henne absolut
men samtidigt som det är lite tråkigt. Hoppas du får bättre sömn i natt vännen och vila dig nu ikväll.

Jag sitter kvar lite i skolan och sen drar jag hem och fortsätter plugga vilket verkligen behövs.
Ska först äta när jag kommer hem och glo på En fyra för tre =) LOVE IT!!
Sen väntar observationerna och ev DV-tentan.. Eller nej har inga böcker.
Klantigt att glömma dom men inte förvånad. Får be om dom en annan solig dag =)
Eller regnig kanske är bättre o skriva hehe..

Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har inte lätt här i livet, vi kanske kan ta vattengympa någon gång

Ha det, puss

2009-02-16 @ 19:25:06
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0