Kan inte sova som ni märker

Namn: Karin
Född i: Bombay,Indien
Utmärkande drag: kort, mörk hy, pratsam
Sällskapsspel du gillar att spela: monopol
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: ett stort hav
Vad använder du för parfym: Ingen längre
Vad har du på dig när du sover: nattlinne, t-shirt & pyjamasbyxor, inget
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon ställer alltid upp, hon vet vad som är bäst för mig, hon shoppar kläder till mig och mat =)
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Han är bestämd, han bry sig verkligen om mig, han gillar sport =p
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Nyfikenhet, sociala bitar

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Kålpudding och massa lingonsylt
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Kvinna. Vi kan göra två saker samtidigt =)
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Mitt andra namn som är Anila
Om ditt liv var en film/serie, vilken skulle det vara och varför: VÄNNER/ FRIENDS- för att dem har lika underbara vänner som jag har
Om ditt liv var en film/serie, vilket betyg tror du den skulle få: 5/5
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: FK, va tycker du om mig

På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 5
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 9
Vad tänker du på när du inte kan sova: Gamla minne
Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna: Melodifestivalen
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: sjunga
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Du har vunnit 10 miljoner eller mer

Du ritar när du pratar i telefon? Nej
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Nej
Du önskar att du var smalare? Japp
Du kan spela piano? bara Blinka lilla stjärna =)
Du har snott pengar från dina föräldrar? ja i pengaburken men kallar de låna =p
Du har gått på bio ensam? nej
Du gillar att bli fotograferad? ja absolut

Kommentarer
Postat av: Mia

Du e ju så skön lilla tjejen

2009-02-06 @ 08:53:01
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0