Kinna ikväll



Ikväll ska jag träffa mina bästa vänner,
Emma och Anders.
Blir hämtad vid 18 tiden och då bär det av
till Kinna "the big city". Min älskade Emma ska laga middag
åt oss alla tre + hennes sambo Pär (som äntligen får närvara)

Det ska verkligen bli så otroligt roligt.
Vi ses så sällan så jag säger som Anders
- Dessa stunder uppskattar jag verkligen i livet.

Som ni sa sist till mig.
- Vi kommer alltid att finnas för dig oavsett vad.

Det har ni om några verkligen bevisat.
Ni stöttade mig då jag behövde det som MEST..
Ni är värda allt för mig.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Simone

Jodå det går bra, det är bara mycket just nu.

Ajdå, nä men ibland känns det ju mindre bra, men det kanske går bra ändå ska du se!

Jag går media :)

2009-02-28 @ 18:07:37
URL: http://rylins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0