Mkt Nöje


Jag har blivit utmanad.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

A cloud carrying radioactive particles across the north of Brain hit...


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Sängen


3. Vad såg du senast på TV?

Tv 4 Nyheterna


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

09.25


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Gustav Svensson (Svensson  Svensson)


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Gick hem från busshållsplatsen


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Läste Nystans blogg


8. Vad har du på dig?

Linne, strumpbyxor, tröja och underkläder =)


9. Drömde du något inatt?

  Inte vad jag minns


10. När skrattade du senast?

Igår när jag snackade med Johanna i telefonen


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Kort på familjen Kavlie


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Min spegelbild =)


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jätte skoj


14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Mamma Mia


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Lyor, bil, kläder, allt som har med tv-spel och göra och alla filmer


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Tycker de e sykligt när man äter banan


17. Tycker du om att dansa?

Always

18. George Bush?

Ingen kommentar


19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

Just nu önskar jag Alicia och Zacarias men får se när dem kommer till världen


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja självklart. Bott i grannlandet Norge ett år men det finns mer o se


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Ditt liv är din stjärnvinst i livet


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Mia
Anna
Hanna
Linda


Kommentarer
Postat av: Vanheden

så du utmanar mig va? skickar svaren till dig vid tillfälle

2009-02-28 @ 08:18:35
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0