Pluggar fortfarande..

Nu e klockan 03.43 iaf på min dator.
Jag sitter uppe och skriver på arbetet som är till imon.
Är väldigt trött som ni säkert förstår. Men det är bara att BITA ihop!!

Jag har ändrat min bakgrundsbild på telefonen för att få motivation, glädje och hopp.
Jag brukar ha mig själv som bakgrund eller mina älsklings pojkar.
Men nu är den ändrad.

En del i min sits kanske skulle be till gud vilket inte jag gör, gråter,
skiter i allt o lägger sig, hoppar av skolan, ringer en vän hehe.
De sist nämnda skulle jag gärna vilja göra nu men shit va klockan är mycket 
och snart ska alla vi upp för o gå te skolan.

Bilden är en person som betyder väldigt mycket för mig,
en riktig vän i alla lägen,
en jag litar stark på,
en som stöttar mig när det verkligen behövs,
en som ger mig styrka när jag e svag,
en som fått mig att få tillbaka motivationen för flera saker.
Du är en fantastisk bra vän.
Då jag inte kan prata med dig eller messa dig
så har jag bilden som får mig att tänka på
*skolan
*motivation
*styrka
*framtiden
*yrket som väntar oss

Jag är inte helt sjuk som det kanske verkar utan bara j*vligt trött och
arg på min dator. Alla behöver vi vännerna ibland mer och ibland mindre.
Just nu mer än nått...

Kramar till alla er som sover så gott eller som snart ska gå upp..
Själv ska jag upp om 3 timmar =(

Kommentarer
Postat av: Mia

Verkligen inte lätt du, stackarn, men jag älskar dig Doris.

Sitter nu och skriver om Jönsonligan

/din Vanheden

2009-02-17 @ 08:47:43
URL: http://mia11.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Vi får ta tag i det här med skolan NU inte sitta sista minuten med allt! Vi är bäst kramar

2009-02-17 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0