Riktigt rolig dag


Denna gubben visar precis hur min dag har varit idag.
Det började med idrott me gruppen, då vi spelade olika bollspel. Sen redovisade vi våra motorik/ bollbana.
Det var riktigt roligt och jag tycker verkligen att gruppen är kanon.

Väl i skolan hade vi föreläsning om anatomi =)
Det var faktiskt väldigt roligt men det va lite tufft med lång föreläsning.
Under föreläsningen fixk vi dansa lite och göra lite rörelse för varandra..
Takk vare att detta var upp-piggande och väldigt roligt så vaknade man
till och det var en kalas föreläsning.

Jag, pihl och Johanna stannade kvar i skolan och pluggade.
Dock kanke inte så jätte flitigt men vi fick en del gjort.
När Pihl tog bussen hem så stacka jag o Johanna hem te henne där vi käkade lax =)
Sen skrev vi halva Litt.sem 1.. Shit vikken stor och bred uppgift asså.

Jag skrattar aldrig så mycke som när jag är me dig Johanna. Det händer verkligen alltid nått kul
när vi e me varann. Idag var det skit varmt kokt ris! Sååå roligt.

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

fy satan vad varmt riset var, brände tungan som bare den!!

2009-02-09 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0