Roligt jag har

Hur ser ditt duschdraperi ut?
Prickigt

Har du ett mobilsmycke på din mobil, isåfall, hur ser det ut?
Nej men vill gärna ha en haj


Har du myspace?
nej


Tycker dina kompisar att du är ego?
inte va jag vet, och tycker dom de så lär dom inte berätta de för mig


Vad har du för ringsignal på din mobil?

Vet ej

Det snällaste du gjort idag?
Vattnat blommorna hos Mapa

Har du någonsin bränt en skiva?
klart!

Har du någonsin skrattat åt dig själv när ingen annan gjort det?
haha yeeeeeeezz!

Vad tycker du om politik?
Inte mitt änme


Gillar du lakrits?
Verkligen

Vad heter du i mellannamn?
Anila

Vad var det senaste du såg på bio?
Patrik 1,5 tror jag med Fia

Hur många speglar har du i ditt rum?
Noll

Lättmjölk eller röd mjölk?
Lättmjölk

Har du gått klädd i pyjamas eller liknande en hel dag?
Flera gånger


Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Roligt du hade igår.. Något rastlös eller?

2009-02-05 @ 11:29:51
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Mia

Du e ju så rolig, måste haft långtråkigt. Roligt att kommentera din blogg, ska jag börja göra när inte jag har nåt att skriva på min. pusss

2009-02-06 @ 08:49:43
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0