Skönhetssömn i helgen



Min skönhetssömn
Denna veckan har jag sovit väldigt dåligt eller snarare sovit lite.
Jag har suttit uppe till kl.03 nästan varje dag och sen upp vid kl. 08 dan efter.
Efter denna veckan så var jag verkligen trött, grinig och även glad..
När fredagskvällen kom så var jag supertrött redan kl. 21 men
ville inte lägga mig just av principen att det var fredagskväll.
 Men vid kl.22 så bestämde mina ögon vad som behövdes göra.
Dom stängdes och jag somnade mellan kl. 22-22.30..
Let´s dance hade inte ens slutat, snacka om o va trött *hehe*
Somnade ifrån er alla på MSN, sorry men behövde min sömn.
Vaknade kl. 10 på lördagsmorron vilken var väldigt skönt och bra.
Hela 12 timmars sömn var super kalas.

Lördag
Denna dagen bestod av väldigt få aktiviteter.
Jag vaknade efter en toppen sömn vilket e de bästa.
Jag satt och pluggade med att skriva mitt individuella arbete i Spec.ped =)
Efter många om och men så har jag äntligen skrivit klart den.
Eftersom detta är gjort så fick jag enligt mig själv öppna paketet med min nya almanacka.
Den är i fin grön och cool inuti med SUDOKU i slutet =)
Synd att Nystan inte väntade en vecka eller 2, hon gick miste om målarbilder i slutet tyvärr.
 Men hennes rosa är väldigt fint med eller utan målarbilder.
Efter plugget... Så åkte jag till mina föräldrar där vi åt god mat och så på Melodifestivalen =)
Efter denna kväll så tog jag bilen hem *bortskämd* hihi
Påväg hem så gjorde jag en chansning att åka förbi Maxi ifall Nystan skulle gå från jobbet.
Mitt i rondellen så ser jag en tjej leda sin cykel o snacka i mobilen. Jag följde henne till henes
kompis där det hölls fest =)

Jag somnade 00.20 denna kvällen och vaknade av 2 värdefulla SMS vid 01. tiden.
En frågade hur jag haft det idag och den andra beställer frallor till frukost =)
En kanon dag!!

Söndag
Denna dagen började kalaset väldigt bra.. Redan kl 8 var jag uppe ur sängen.
Kl 8.30 åkte ja till City- Knallen för att handla innan frukosten.
Väl hos Nystan så ville hon och behöver sova mer.
Hon kom up vid 11 tiden och vi åt en sen frukost...
Detta var verkligen skoj asså.
Jag hämtade mormor och sen stack vi och åt hos mamma coh pappa.
Hemma hos mamma kollade vi på en massa bilder. Sen kollade vi alla 3 på Melodifestivalen..

Takk för en helt underbar helg mina nära och kära (elden)



Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Jag är en rolig krabat!

2009-02-16 @ 01:45:19
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0