Spenderat mina sista pengar



Då har Karin vart o handlat denna fina fredagskväll.
Jag va ganska så ensam i affären asså vikket var väldigt skönt och trevligt.
Ni som känner mig väl vet att ajg börjat med lite annan mat eller andra recept rättare sagt.
Och idag så handlade jag lite skojiga saker som jag inte ätit förr. Ska bli spännande nästa vecka o proväta allt.

Fördelen med mat är att det finns så oerhört mycket. Gilar man inte de ena så kan amn äta de andra =)
Jag kollade min handlingslista och följde del fullt ut. Eller nästan de som inte stod me på listan va Mariekex hihi..
Tyvärr så gick mina sista pengar till denna handlingsturen. Det blev mellan 600-800kr.. Exakt summa vet Vante =)
Men som sagt det kostar att äta gott och nyttigt som min mamma skrev igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0