Streckgubbar i skolan



Idag har jag och Pihl suttit i skolan och planerat vårat
rörelseschema. Det va lite svårti början eftersom det ska vara
musik till och egna rörelser som tajmar tiden.

Vi har valt att använda oss av Astrid Lindgrens sånger ur hennes filmer.
Sedan ska vi tillsamamsn med barnen göra lite skojiga rörelser.
Jag har aldrig varit bra på att rta men att rita streckgubbar
trodde jag alla kunde iaf i 23års ålder =)

Jag ingår inte i dessa ALLA tyvärr. Det är ju svårt att rita
sånna gubbar. Det ska vara tydligt och gubben ska tydligt
visa vilken rörelse som man ska göra. *tänker*
Men vi e grymma jag o Pihl, de ska ni allt veta.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

DU är utmanad

2009-02-26 @ 00:09:00
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0