Super kul och kuslig kväll med mina girlsen =)



Pysselkväll 10feb

Denna eftermiddag var verkligen så underbar.
Jag o Vante kom hem te Nystan där vi inväntade Pihl. Alla verkade trötta men sen
började vi me pysslet. Jag va lite hmm seg i starten kan man säga. Sammanlagt gjorde jag 1,5 kort
medan de andra gjorde minst 5 var =) Men jag bjuder på den hihi..
Det var så ku o se allt material. Värsta pysselhimlen ju =)

Vi glömmer av tiden men våra kurrande magar påminner oss om matdax.
Vi drar och handlar mat till Tacos *vrålgott*

Vi är kockar i köket och gamar vid matbordet hahaha!!

Senare på kvällen närmare midnatt så hyr vi en film. Minns inte va den heter men
en skräckis.. Den som kom på den kategorin är inte rädd asså.
Jag däremot va livrädd. Jag delade madrass med Vante som höll om sin lilla vän under
hela filmen. Glad som har dig som vän <--<@
Pihl och Nystan delade sängen och Nystan var lite rädd hon me emellanåt =)
Det var väldigt roligt trots min rädsla.

Takk vänner för en kanon pysselidé och en trevlig eftermiddag/kväll/natt och morron *smile*
Jag har verkligen underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0