"Om jag känner dig rätt så vill du gå med oss nästa termin"

Jag måste verkligen ta tag i mina studier och de e nu.
Det är några upgifter som jag ännu inte har skrivit/ kompleterat.

Jag har denna terminen på mig annars kan jag förmodligen
och med all rätt glömma min underbara klass.

Har sagt flera gånger att jag ska sätta igång men
det kommer alltid upp nåt annat enligt mig själv.

Men nån ska ju "banka" vett i en me eller skriva nått så man vaknar.
I detta fall var det DU, inte Gud som sagt men en nära vän.

Självklart så vill jag gå me er varje termin och ta examen ihop mer alla er.




Från att ha gått på denna Gågata så ska jag nu ändra hastighet.




Nu är det riktig fart som gäller för att hinna klart med uppgifterna så fort som möjligt.
Gasen i botten nu Karin så pluggar vi.

Kommentarer
Postat av: GUD

Kom igen nu!!! Hastighet 120 vill jag se mer av!!!

2009-02-09 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0