Säger bara en sak..... VÄNNER FÖR LIVET!!


Grazy Friends!!

Denna dagen och även kvällen spenderade jag tillsammans med mina vänner Vante och Nystan (nya smeknamn by Karin)Denna kvällen saknades dock en i våran fyrklöver, Pihl miss you.. Vi var på Lager 157 och jag lovade att jag skulle blunda om jag hittade nått jag ville köpa. Men hmm ska man komma ihåg det när man väl är i affären. Inte jag iaf !! Nystan hittade en gosig grå tröja och jag va nära på att köpa likadan men de blev en annan som jag är super nöjd med =)

Anna shoppade loss med tröja, böcker och vi me. Det var riktigt roligt. Vi kollade även i andra affärer och Nystan gick ute utan jacka (de e inte så långt att gå enligt Vante) Men shit va hon frös asså. Tur att hon köpte gråtröja, den kom väl til användning tidigt =) Inne i en hmm annan sorts affär så provade Vante kläder medan Sven = me och Nystan spelade pingis *haha*

Efter detta drog vi te Vante och checkade alla kokböcker som fanns. Och jag lovar er att det va många.. Jag och Vante letade efter maträtter medan Nystan snabbt greppade boken med all dessert =)
Vi handlade och sen lagade vi "kött" + sallad och te efterrätt brownies *mumsigt*

Det var en galen kväll. Laga middag me dessa brudar så förstår ni *ler*. Vi kollade såkart Körslaget Hanna du e BÄST!!!
Spelade Lips för första gången, vikket va riktigt roligt men lite svårt asså. Rörelserna gick sådär asså.. Vi spenderade tid i att titta i oika scraapbooking- böcker vilket va riktigt mysigt hehe..
En skojig biltur hem sen på natten med Nystan i framsätet. Tokig filur de där aså ;)
Ni e verkligen toppen Nystan och Vante!!


Vännerna!                              Nystan the Star


Kommentarer
Postat av: Vante

Det va så kul att ni vill komma Sven! Måste göra om det snart igen, men då med hela fyrklövern:)

2009-02-04 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0