Elfsborg- Djurgården 3-1 =)

VIKKEN MATCH!!!

Shit asså hur en sån spänning kan bli till en sån enorm glädje, de e ju helt galet asså.

Men allt började med at jag och Mia vandrade runt i Borås, hämtade min matchbiljett.
Lite käk och fotografier på statyn vid Lindex =)
Den e ju grym, snacka om att krossa idialbilden.

När klockan närmade sig så drog vi te Sandwallsplats där Lia Bränneriet hade öppet för våran skull.
Vi samlades där, käkade, drack äl, drinkar coh hade vrål kul.
Vikket härligt gäng vi är i klacken *glad*

När de närmade sig 16.45 så samlade vi oss på gatan och ställde upp oss i ett tåg
som höll sig hela vägen te Borås Arena. Vi sjöng och klappade händerna. Kanon asså!!!





  




Matchens första halvlek va kanon.
Elfsborg hade kanon spel och tusen chanser att näta bollen.
Men icke sa nicke.

DIF fick en rättvisbedömd straff coh satte 0-1.
Straffen va ju rätt men resultatet kändes så orättvist.
När vi får våran mål bortdömt i 2:a sp får jag sån panik.
Olivia kramar lilla mig och vi fortsätter sjunga som bara den asså.
Sen i 80de minuten!!! Yäääääääääääääää 1-1=)

Shit va alla vaknade till då, eller mer än innan. Då kunde vi inte sluta sjunga eller hoppa.
Sytax efter kom 2-1 målet, Helt sjukt asså. Kändes som vi vamm sm-guld ju.
Va super glad. Sprang 3 trappsteg upp och kramade om Kim och Jenny.
Olivia fick en massa kramar under 1-1 målet me. Gud va glada vi va.
När 3-1 målet kom så va det liksom bara en lättnad. Nu har vi fan vunnit asså.

Shit vikekn enormt härlig glädje. Vill du va glad, håll på Elfsborg! =) hehe

Puss alla som delade denna dagen med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0