Elfsborg- ÖIS 3-0 =)

Dax för ännu en avspark på Borås Arena, denan gången tog vi emot ÖIS och dess suportrar.
Vi vann med 3-0, vid varje mål fick jag öl över mig av dom som stod bakom.
Skaffa lock på muggarna asså!!!

Men det va en skojig match.
Sjöberg som är utlånad till ÖIS avstod matchen och fick 300 rosor av klacken.
Hemma i hans bostad hade några i klacken även lämnat ytterligare 300rosor som står i en allé i hans trappa.
Vore skoj o se hans min när han öpnar dörren hemma.

Ett lyckat rosevenemang blev de.

       

Kommentarer
Postat av: Vanheden

Hur går det me bilden på Oscar? skickade ett sms nyss om det också, fast det var från annat nummer. Du fattar nog att det var jag... Ses på söndag i Helsingborg, jag kommer nog behöva en barnvakt när jag väl kommer fram

2009-07-08 @ 14:42:53
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0