Impulsbiltur te Gällstad och Ulricehamn

Jag och min roligaste kompis fick för oss att vi skulle fika på Viskan nere i stan. Men strax innan
vägen svänger mot Dalsjöfors så ångrar vi oss och bilen åker ist mot Gällstad.
Där väntades det en stads rundtur och lager 157 =)
Det va såå kul o få se den stora staden. Shit asså va kul vi hade.
Jag skrattar verkligen helatiden med dig Hjärtat, du e underbar.
Vi e så himla grymma på att ta kort. Snacka om tillgjorda haha.
Den på 70 vägen äger *ler*

Vi kollade i alla affärer. Ien på Lager va det så rötigt att vi sprang igenom.
Eller de va liksom omgjort men kändes som man gick i en labyrint
vikket gjorde mig stressad.

Men dom andra affärerna e kanon bra dom me, GLÖM DOM INTE =)!!

Vi käkade i Gällstad innan vi skulle åka hem. Men ist för o åka te Borås så
kan man ju lika gärna åka te Ulrivehamn o kolal läget. Så dit åkte bilen denna gången.
Spontana som vi e. Väl där så tar vi kort på Ulricehamns skylten haha.

Vi kollar läget där våran vän Anna o henne skille bygger hus. Kanon läge. Grattias gumman + Viktor =)
Jag o hjärtat köpte lite naturgodis sen gick vi längst vattnet och bara flummade runt.
Sen tog vi vägen om skidbacken. Terräng är grymt det!!
Sen på kvällen bar det hemåt för våran del. Shit vikken härlig dag asså.
Tanken va fika på Viskan men det blev affärer i Gällstad och sjöutsikt i Ulricehamn =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är bäst hjärtat! puss

2009-07-21 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0