Kan inte sova på nätterna

Jag kan verkligen inte sova på nätterna.
Många skulle nog säga att ja ska lägga mig tidigare.
Men även om jag lägger mig i lagom tid o är super trött
så kan jag inte somna. Om jag somnar så vaknar jag varje timma,
mina drömmar gör att jag sover oroligt och jag är sen skittrött dagen efter.

Nu på sommaren har jag haft så svårt. Luften som växlar helatiden påverkar enormt.
De e varnt em sek och sen blir de kyligare. Vrider o vänder helatiden i sängen.
Önskar jag hade en 80cm bred säng så jag inte kunde röra mig så mycke asså.
Nackdel med  en på 140 just nu asså =(

På jobbet e jag alltid jätte trött. Dom tror ju inte jag e klok asså men jag kan somna direkt
när jag sätter mig i soffa. Känns som jag helatiden borde fixa me nått för o inte somna på dagarna.
Men men detat ska nog gå över.

Kommentarer
Postat av: Vanheden

Du får börja sova i soffan eller fotöljen då

2009-07-31 @ 08:29:30
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0