Minigolf och Viskan idag


Idag träffade jag min bästa vän Emma och hennes Pär.
Vi spelade minigolf i Stadsparken.
Banorna va as kassa, någon borde sköta om de asså.
Men resultatet ska jag inte klaga på.
JAG VANN!! Hihi glas över min vinst.
Men mina motspelare var jätte duktiga,
Pär hamnade på 19 slag efter mig o Emma på 27 slag efter.
De va nästan lite spännande ett tag hihi.
Men skoj hade vi iaf.

Efter detta gick vi te Viskan där det blev dagens på menyn.
Kanon gott va det och va mätt man blev asså =)
Nått för Johanna och Pihl hahahaha

En kanon dag med Emma och Pär, ni e kanoners!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså blir man mätt på Viskan? Är Phil likadan som mig när det gäller mat??

2009-07-26 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0