Torsdagskväll med Hjärtat



Denan torsdagskvällen spenderade jag med Hjärtat. Vi bestämde att vi skulle käka ute nånstans.
Men shit asså vikken tid vi tog på oss innan vi satte oss på ett ställe. Har aldrig velat så som den kvällen.
Vi kollade på en meny i 10 min sen vände vi oss och gick därifrån.
Efter 5 min gick vi tebaka dit igen o käkade. Det va kanon gott men ett lurigt ställe.
Kommer hålla mig te Thai Silk sen eller Royal Thai =)

Efter vi käkat så drog vi te torget där det va musik och en stor scen och en massa folk.
Jag har inte vart nere på stan en torsdag sen högstadiet typ.
Det va lite skoj men jag kände mig antingen as ung eller as gammal.
Runt oss fanns folk o 50+ åldern eller 15 åringar.

Vi gäspade hela kvällen me. Haha klockan va inte ens 22 och jag va as trött.
Vi hade iaf skoj värre asså =)

På väg te bussen så gick de förbi ett gäng killar. En kollade på oss och sa
- De luktar fjortis här!
Hahaha vi e 23 resp 24 år och blir kallade fjortisar av 17 åringar.
Dagens citat asså..

Puss vännen


Kommentarer
Postat av: Vanheden

Du verkar inte ha det lätt du... puss

2009-07-25 @ 13:48:39
URL: http://mia11.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hihi vi ser tydligen unga och fräscha ut;)

2009-07-26 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0