Varberg igen

Hej hopp!
Då har man vart i varberg igen. Det blev en väldigt lugn helg men fullt upp helatiden.
Jag har vart ute o sprungis längst havet 4-5 km varje dag i helgen =)
Stolt över mig själv hihi.

Sen har jag vart med mamma i stan och shoppat lite linnen.
En härlig grill på kvällen är alltid gott.

När päronen cyklade in te stan o tippade på trav så passade jag på o låna bilen
och åka runt lite. Kollade Appelviken, Träslöv och fästningen.
Det va en väldigt mysig liten tur jag hade för mig själv=)
På kvällen åkte jag o päronen till min morbror o hans fru i Falkenberg.
Det blev en kanon god middag och jätte skoj o snacka med dom.

Söndag får ett egen inlägg om en stund =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0