En tur i Knallen

I måndags så kom Vicke te mig =) Vi åkte teKnallen och träffade Hjärtat och JP.
Det va första gången jag träffade hennes pojkvän och det va riktigt skoj.
Han va en rolig prick som älskar joggingskor =) Men han shoppade nya skor,
som va kanon snygga. Vicke hittade me ett par men stl fanns inte.
Får bli Gbg istället för oss sen. Vi 4 drog te Hemmakväll eller Videomix som jag fortfarande säger.
Där hyrde vi film och dom köpte massa godis. Såg kanon gott ut asså.

Jag och Vicke åkte hem till mig och käkade mysig mat.
Sen blev det en Wallanderfilm som visade sig vara 209minuter =(
Vi pausade efter halva filmen och ska se klart den senare i helgen.
Den va såå gryg. Mamma förklarade att det är orginalfilmen, men när den visats på tv så har
dom gjort en förkortad version. Man kan verkligen förkorta den filmen asså. Såå seg e den!!

Men dagen slutade kanon ändå. Lite mys prat och sen somnade jag kanon =)

Älskar dig Victor
Hjärtat du är världens bästa vän

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var roligt att ni vilje hänga med på lite shopping:) Puss

2009-06-11 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0