Fågelbajs

Idag va jag i Göteborg. Nu i efterhand så kan jag faktiskt skratta åt de.
Men när de hände så visste jag fan inte vad asså.
Jag som är helt oskyldig sitter ju bara på en bänk utanför centralen och får
FÅGELBAJS i håret. Haha, lite skoj e de faktiskt.

För att ingen ska se det så försökte jag dölja det med min hittills frächa del av håret.
Nu förstår jag varför det finns dusch inne på centralen på nedervåningen.
Så de va bara att gå in där och tvätta håret.

Det va as hemskt när det hände men de blev bra igen efter 10min =)

- Det betyder tur! va de första Johan sa till mig!

Och jag vann ju över honom på Liseberg sen =)

Tack för en kanon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0