Liseberg med girlsen

En kanon dag på Liseberg.
Vädret va så bra. Det va solsken helatiden, inte ett moln på himlen.
Och mycke folk på Liseberg...NOT. Det va liskom inte ens långa köer.
Det va studenten i Gbg så det kan vara en stor anledning.
Vi valde verkligen en bra dag. Vi åkte nån timma innan det blev glasspaus och lite spelande.
Den karuseller igen innan lunchen kallade. Dock en inte så god kebab =(
Men sällskapet var kanon ju. Sen spelande igen. Shit va jag spelade mycke asså.
Jag och Anna fastnade vid en sån stor klo vid Uppskjutet =) Dock vann inte Anna men de gjorde jag hihi.
Glad att Anna och Nystan vann sina ankor sen. Vikken glädje dom hade då asså.

Dagen var verkligen lyckad. Jag åkte hem och var super nöjd o väldigt trött.


 


Tack mina underbara vänner för denna härliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0