Midsommarfirande på Öland

Denna midsommar firade jag på Öland med mina favoriter.
Min underbara bror Martin och hans flickvän Denise.
Vi drog i hennes bil mot Öland dan innan midsommar och va där på eftermiddagen.
Vi bodde i en stuga utan vatten och wc men är de camping så e de.
De är ju hela grejen liksom.

Våra grannar, ett killgäng på 4 pers va stört sköna.
Glada, positiva och härligt folk. Vi träffade några boys från Luleå och dom va oxå
toppen. Shit va kul det är att snacka med människor som man inte känner.
Man har ju tusen saker o säga och en massa skämt att dra för varann =)

Helgen bestod av en massa god mat. Kanske inte den nyttigaste men va f*n.
Gott som stryk va det iaf. Och sill, vikken himla bra idé att ha på midsommar.
De e underbart gott asså. Mina hallon till efterrätt va mumsigt.

Vi kollade på campingen bredvid som såg ut som en festival plats.
Det va skojigt som bara den. Mycke folk och bra me musik.
Parytält som man bara kunde ställa sig under och dansa loss.

Vi va på Harrys i Borgholm me. Shit asså. Så j*vla grymt de va.
Jag o Denise ska dit varje lördag efter löning haha.
Hade velat de men de går inte tyvärr. Stort, grym musik, uteservering och as bra liksom.

Söndagen spenderade vi mest i en bil påväg hem från Öland.
Vi stannade till på Solliden. Lägger inte ut dessa bilder då jag anser att DU själv ska åka dit och kolla.
Det är verkligen fint där.

Jag hade en kanon helg trots allt. Ni är undebara. Älskar er brorsan och Dessie. Puss


Min sötis               min underbara bror   Borås*2 + 1 Luleå bo

 
Söt tokis                                Grannarna


Solliden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0