Underbar dag

Idag har jag varit i stan från 8-16 hihi en stund de.
Först gick jag te VV där gick det hmm skit för o vara helt ärlig.
Sen drog jag och Anna te Viskan, de vanliga =)

Vi snackade om hmm ja barn, bröllop och allt annat sånt som
man drömmer och tänker på allt mer. Sen blev det en tur på stan,
Anna shoppade coola brallor Esprite och en top från White.
Haha jag gör rekla ;)

Efter detta en skojig lunch på Jensens. Shit va folk kan vara störande.
Paret bredvid oss va riktigt störande. Aldrgi hört nån klaga så på köttet
samtidigt som man tackat nej till att få de mer välstekt liksom.
Snälla männska, tig och ät bara.

Efter detta drog Anna med sin kille te Derome medan och mötte Nystan
och kollade runt på stan med henne. Hon letade ilt efter en klänning te imon.
Efter 2,5 timma letande så hittar vi 2 fina klänningar på Cassels.
Varför gå 2,5 timma när man kunde gått 1 minut.
Men då ska man te rätt affär först haha.
Men kul hade vi iaf. Just de sen blev de skor me för hennes delJätte fina faktiskt.

Själv köpte jag en väska på Esprite som jag e super nöjd med.
Väskan finns längre ner på sidan..
Jag värdesätter verkligen mina vänner en dag som denna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygg väska!! puss

2009-06-05 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0