Underbar fredag

Helgen kunde inte börja bättre. Först på morronen så hamnade jag som alltid på MSN, där
min vän Anna me hängde =) Efter nån minut snack med Maja sen så drog vi te Friskis där jag spranag 5km på
Crosstrainer och gick sen lite halvdant på bandet.

Efter denna härliga träning så tog ja tåget till Herrljunga där älsklingen hämtade upp mig, så åkte vi hem te honom.
Vi handlade lite på Kvantum. Där träffar jag min mentor hihi. Sen skyndade vi oss att fixa innan vi snabbt åkte hem te hans föräldrar i St.L där det väntades kalasfirande för Victor. Släkten droppade in en efter en och det va kanon skoj.
Hans farbror hade fixat kvällens meny så vi delade in oss i olika grupper då bi blev tilldelade att förbereda olika saker på menyn, as roligt. Det  var första gången jag träffade alla och det gick som på en dans tycker jag.

Vi fixade maten, hans kusiner som är 6-12 år badade i poolen. Det va 25grader så de va inte helt fel. Men de får bli en annan dag för min del. Kvällen blev väldigt bra. Maten var kanon god och sällsapet desto bättre. Presenterna som var till oss båda får man tacka för =) Dem kommer till väl användning sen i aug.

Det blev en sen kväll. Vi åkte vid halv 12 tiden och va super trött. Imon ska vi upp vid 8 =)

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0